NerminAyla tabi ki. Hemen geldi hemde bak ilk. Azıcık çay kaşığı kadar gelir saydıkça emzirdikçe çoğalıyor. Bebeğin midesi kiraz kadar ilk doğduğu zaman beslendikçe büyüyor. Gün geçtikçe öyle nizami yaratmış ki Allah bebek çektikçe beynimize sinyal iletiyor daha çok salgıla sütü. Bebeğin neye ihtiyacı var ise onu üretiyor göğüs fabrika gibidir. Talep olduk ça süt üretir. 2 saatte bir emzir bol yeşillik bol su incir kurusu .dut kurusu , hoşaf( elma ,incir ve üzüm kurusu kompostosu yap doğuma gitmeden şişeye koy yanında. Götür hem süt yapar Hem gaz sorunu yaşamazsın sezeryanda da normal. Doğumda da