Srp53 şey yaa zaten insanın başına kötü birdey gelince paranoyak gibi araştırıyoruz bide konu kendi sağlığımız olduğu için daha pinpirikli oluyoruz her ince detayına kadar düşünüyoruz ama ne yazık ki bazı doktorlar öyle değil kimisi şey diyor işte 3 düşük sonrası araştırılıyor abi bana o kadar psikolojik zorluk yaşattıktan sonra neden yani benim ilk gebeliğim 16 haftalık iken sonlandı gebelik zaten sonlanacak hani amniyosentez ve genetik testler yapılsın istiyorum dedim kafa rahatlığı için çünkü genetik sorun ise doğal yolla gebe kalınca aynı şeyi yaşamak istemiyorum dedim doktorun dediği genetik sorun olduğunu düşünmüyorum gerek yok 🫤🫤 hayır istiyorum dedim tüm tahlil ve testleri yaptırdım valla o zaman zorla da olsa sonra kendi kafama göre iyi bir perinatoliji buldum full kendisiyle ilerledim adam ben demeden yapılması gereken her şeyi söylüyor zaten
O yüzden sende aklına takılan şüphe duyduğun herşeyin arkasından git peşine düş araştır