Srp53 doktor bu yüzden çok önemli her kafadan başka bir ses çıkıyor aynen için rahat etsin diye sen eşine randevu al gitsin sonuca bakarsınız yoksa bende hep acaba diyecektim ama şükür eşimde birşey çıkmadı sonuçlar iyiydi bu ay tekrar gebelik düşünüyorum bakalım kimyasal sonrası adet olmadım hic rahim duvarında incelme oluştu doktorum doğum kontrol hapı verdi 1 ay tek kullandım bu ay adetin 2. Günü gittim 10 gün sonra tekrar çağırdı rahim kalınlaşmış hatta yumurtalar gelişmiş büyümüş bakalım inşallah bu defa sağlıkla döllenme oluşur hepimize sağlıklı bir şekilde nasip olsun