29+4 günlük hamileyim . 3 gündür sol ayağımla adım atarken otururken kalkarken eğilirken sola dönerken sol taraf belimin altı kalçamın üstüne ani bir ağrı saplanıyor. Hareketlerimi inanılmaz kısıtladı yürümekte ve hareket etmekte çok zorlanıyorum aşırı yavaş ve temkinli hareket ediyorum . Sürekli bir ağrı değil, özellikle bu dediğim hareketlerde oluyor aniden giriyor çıkıyor ama çok fena . Pazartesi randevum var korkuyorum bu şekilde devam etmek zorunda kalacağım diye . Kendi günlük işlerimi bile göremem çünkü . Bu durumu yaşayan var mı acaba?