Kızlaaar 2ci sezeryandan aşırı korkuyorum, ilkinde çok zor atlatmıştım. Şimdi evde biri, kucağımda biri ve sezeryanlı olmam nasıl olacak bilmiyorum. Yardımım yok, yurtdışındayım. Ameliyatın kendisindende çok korkuyorum artık rüyalarıma giriyor. Daraldım resmenn 😐utanmasam ağlayacağım