Haticeburak06 Kızlar selam 37+1im karnıma regl olur gibi ağrı giriyor ara arada kasıklarımda bıçak saplanır gibi oluyor normalmi sizce? Şuan karnım çok ağrıyor🥺
Aleyna_01 Haticeburak06 kız 2 gündür doğurmadın boşver sancı diye umutlanıyoruz sonra geçiyor gün boyunca kafamıza takıyoruz diye oluyor hep bunlar Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😅🥰
Aleyna_01 Haticeburak06 kız benim nişanım geleli 3 buçuk hafta oldu hergün yaşıyorum bel ve kasık ağrısını zonkluyor rahim ağzı nişanın geldiyse ondan olabilir alttan çıkıcakmış gibi bir sen bir ben doğuramayız daha
meraldurmaz Haticeburak06 bende de aynısı oluyordu düzensizdi nst sancı çıktı dakika tutup düzenli mi diye bakın
ZeynepDuru17 Haticeburak06 bende aynı haftadayım bugün kontrol gittim doktor ağrın kanaman vs olunca hiç bekleme hemen gel dedi kasıkların dada ağrı varsa giit derim
Haticeburak06 ZeynepDuru17 artık acildeki hemşireler beni tanır oldu her gittiğimde hiçbişey çıkmıyor😢