myavocado 1995ic bana da bebek aspirini verirken 35 yaş üstü gebeliklerde kullandırıyoruz demişti. Çoğumuz da kullanıyoruz anladığım kadarıyla, doktorunuz uygun gördüyse endişe etmeyin kullanmanız gerekiyordur.
_almirasmom 1995ic ılk kızımdada cardioaspirin kullanmıstım belcıkadan almıstım doktorum keselım dedı 32. Haftada
Kubradagdevren 1995ic kan sulandırıcı ilaç bende kullanıyorum öğrendiğimden beri 34. Haftadayım 35 ya ds 37 de bırakırsın demişti doktorum
Sizdenbirii1 1995ic bana bi doktor hemen kullan dedi perinatoloji de 12. Haftada başla dedi siz kaçıncı haftanızda başladınız
Nalinnn14 1995ic ben gebeliğin başından beri kullanıyorum bir gende pıhtılaşma olduğu için şu an 34. Haftadayım 36. Haftaya kadar kullanacağım sonrada iğneye geçeceğimi söyledi doktorum doğuma kadar devam yani
Lumlum 1995ic merhaba ben ilk muayeneden beridir yani yaklaşık 6.haftadan beridir kullanıyorum 32.haftada bırakacağız. İlk hamileliğim ilerlemedi doktorum önlem olarak verdi. Hem kan sulandırıcı hem de gebelik zehirlenmesini önlüyor dedi doktorum
1995ic Lumlum hımm anladım ilk doğumumda erken doğum olmuştu zaten kullanmam her türlü sağlık açısından iyi sanırım
seymanuryldrm Bende 32. Haftamin içinde bıraktım. Kan pıhtılaşmasi var bende doguma kadar oksapar kullanmaya devam edicem. ☺️
1995ic Lumlum suyum geldi ve de idrar yolu enfeksiyonu çok oldum doğuma kadarda bu da bir etken diyorlar
Rmysaefe Benim bir kürtaj bir dış gebelik olduğu için kullanıyorum 4 5 haftalık Tan itibaren kullanmaya başladım şuan 8 haftaligim kalp atışını dinlemek için bekliyoruz bakalım