1995ic Corasprin kullanan var mı kullananlar kaç hafta kullandı bı bilgi verir misiniz bu hap için doktorum pek güzel Bilgi vermedi
myavocado 1995ic coraspin değil ama bana 100mg bebek aspirini verdi doktorum, 13-14. haftalardan beri kullanıyorum, 24. haftamdayım devam ediyorum. Siz coraspin ne için kullanıyorsunuz ki, doktor mu verdi
Msydn6 1995ic coraspin bende kullanıyorum genelde 34 haftaya kadar kullandırıyorlar doğumdan önce bıraktırıyorlar
Guzelanne56 1995ic ilk gebelıgımde 34 e kadar kullandım 22 de başladım Bu gebelıgımde daha 2-3 gün önce başladım 5. Haftada 34 e kadar kullanıcam kan pıhtılaşması şüphesi var bende
1995ic myavocado evet tıkanıklık gördü tansiyon yüksekliği olmasın bebise zarar vermesin diye verdi 32ye kdar kullanicam su an 21. Haftaligim
Sizdenbirii1 Yasminnnnn doktorum banada verdi her ihtimale karşı bebekte gelişim geriliği olmasın diye kaçıncı haftanızda başladınız bizde siz neden başladınız merak ettim 🌸
Hatice5855 Yasminnnnn sizin kaç gende pıhtılaşma çıktı. Benım sadece tek gende çıktı gı için doktor gerek yok dedi ama çok tedirginim
1995ic Sizdenbirii1 banada o yüzden verdi ve de tansiyon yüksekliği yapıp bebisime zarar vermesin diye 100mg verdi 32. Haftaya kadar kullan dedi
Yasminnnnn Hatice5855 Bende pıhtılaşma yok canım ilk gebeligimde preeklamsi geçirdiğim için tansiyon kaynaklı kullanıyorum
myavocado 1995ic bana da bebek aspirini verirken 35 yaş üstü gebeliklerde kullandırıyoruz demişti. Çoğumuz da kullanıyoruz anladığım kadarıyla, doktorunuz uygun gördüyse endişe etmeyin kullanmanız gerekiyordur.
[silindi] 1995ic Günde 1 ad. 100 mg kullanıyorum, doğuma kadar devam edeceğim. Bebeğe bir zararı yok.
_almirasmom 1995ic ılk kızımdada cardioaspirin kullanmıstım belcıkadan almıstım doktorum keselım dedı 32. Haftada
Gamzeyakup Yasminnnnn canım bende preklemsi geçirdim ilk gebelikte şuan bnde hamileyim risk var die corasprin baslatti
Sizdenbirii1 1995ic bana bi doktor hemen kullan dedi perinatoloji de 12. Haftada başla dedi siz kaçıncı haftanızda başladınız
twinsmom__ 1995ic ben tüp bebekle hamileyim transfer gününden beri kullanıyorum hem 100lük corasprin ve oksapar iğne iğne doğuma kadar corasprin 32.haftyaa kadar