Esraresit GmysRmzn ilk aylar da kan değeri yükseldiği için baş ağrısı çok oluyo 4.aydan sonra geçti canım ama öncesinde sürekli baş ağrısı gözlerimi dahi açamıyodum
Tazeannevebebegi GmysRmzn gecer inşaallah canım aklıma geldikçe dua ediyorum geçsin diye biliyorum çok kötü çünkü