36+0 Haftadayim. Bugün gittim. İki tane büyük sancım çıktı. Düzenli değil diye doktor gönderdi. Açılman yok dedi. Ama doktor alttan muayene ettikten sonra ağrım daha da arttı. Sanki açıldığını hissettim. Ağrım var dedim normal dedi. Ama pazartesi geçmemiş olursa birdaha gidicem.
Normalde de bebek toplanıp açılıyor bir haftadır var toplnama.