Neferut evet kuzum hayırlı evlat olsun sağlıklı olsun da cinsiyetin hiç önemi yok benim eşim çok kız istiyordu. O biraz ilk zamanlar üzdü beni ama şimdi yavaş yavaş alışıyor.. bana herkes kızın olucak diyordu ama ben rüyalarımda hep erkek bebek görüyordum ve erkek hissediyordum bazen annelerin içine doğuyor bence 🥰☺️ cinsiyetini öğrenince banada yaz mutlaka ☺️