Neferut çok iyi anlıyorum seni canım ama içini olabildiğince ferah tutmaya çalış o kontrol günleri bir türlü gelmek bilmezdi geldiğinde de hep bir tedirginlikle içeri girerdim bebeği ve kalp atışını duyunca rahatlardım ama inan zaman bir şekilde geçiyor ve geçtiğinde o günlerini bile hatırlamayıp ne çabuk geçti bu günler diyeceksin 🥰☺️ zaten önümüzdeki haftaların ikili tarama cinsiyet öğrenme derken daha çabuk geçer sonra da bebişin hareketlenir o zaman çok rahat edersin ❤️