24fatma cemre- aynen herkeste etkisi farklı oluyo olsun önemli olan bebislerimiz biz kendimizi acımızı unutuyoruz onlar için 🐣🐣
Yenianne7 24fatma bugün oldum 24+4. 20 gün sonra da 2. Dozunu olcam inşâallah. Biraz gec kalmisim ben normalde 20. Haftalarda yapiyolarmis