24fatma ben 2 gün önce yaptırdım . Aşı yaparken hiç hissetmiyorsun bile o kadar hafif . Ama gece ağrı başladı . Üstüne baskı yapınca ağrıuor . Çok şiddetli değil. Gece yatarken o kol üstüne yatamıyorum ağrısı çok hissediliyor . Mesela sol kolumu yaptırmıştım . Hala gece üzerinde yatamıyorum bakalım bu gece nasıl olacak . Bir de aşı yerinde sanki bir sivilce çıkmış gibi şişmiş ve çok kaşınıyordu . O bölge biraz da şişmiş .Ben dayanamadım doğru bilmiyorum ama hafif kolonyalı peçete ile temizledim.kaşıntısı durdu.belirtler herkeste farklı oluyor bazılarında baş ağrısı da yapıyormuş .