RES Rabiakltk5 evet doğruu. Ama öyle de uzun süre durulmıyor. 32+3 teyiz. Doktora da sordum. Baskıdan vs dedi. Normal bi durum sanırıım
hellomama Düz otursam ayrı yan otursam ayrı çocuk resmen sağ kaburgamın altını mesken bellemiş beli kıçı ayakları tostoparlak orada duruyor yesem ayrı yemesem ayrı 🥲😭 neyse acele etmeyelim bu günler geri gelmeyecek 🫶
Rabiakltk5 hellomama başka bişey olmasında totsuna kafasına ayağına herşeye razıyım ama inş geçer bir an önce çok zorluyor
hellomama Rabiakltk5 inşallah tabii ki 🙏 ilk gebeliğimde herşeyden o kadar memnuniyetsizim ki şimdi herşeye iyi gözle bakmaya çalışıyorum 💝
hellomama Rabiakltk5 haklısınız Allah gönül rahatlığı versin inşallah sizlere 🙏 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🫶💝🙏
Suleertugral Selinmoon valla röntgen çekemiyoruz ilaç veremiyoruz muhtemelen bebekten bazı gebelerde oluyor dediler yolladılar 😂