myangelson minnosbirkiz benimki de pembe kutu ama hap değil şase olarak 🥴 ay hadi İnşallah bende faydasını görürüm 🙈
Tugba_turk46 myangelson folik asit sadece doktor yazmasıylamı kullanabilir mesela bende folik asite başlamak istiyorum kafama göre başladam bir soun olurmu geçen ay doktorumun verdiği folik asit bitti şimdi değiştirmek istiyorum
Merve-metin myangelson canım ben kullanmadım ama kullanıp faydasını göreni bu platformda çok duydum inşallah sende de işe yarar 🙏🏻🙏🏻
myangelson Merve-metin forumda aradım ama hiçbir şey çıkmadı önüme ya dedim illaki kullanan olmuştur diye yazdım ama çıkmadı birşey bende post açayım dedim 😅 inşallah canimm🤲🏻
Merve-metin myangelson ben geçen nerde gördüm hatırlamıyorum hiç ama kullanıp faydasını gören olmuş canım 🙏🏻
myangelson Tugba_turk46 hamile misin? Bana sağlık ocağındaki doktor folidoce kullanabilirsin demişti kadın doğum doktorum da bunu uygun gördü bende ona başladım hamileyken de folidoce kullanmıştım
noble1 Bende mavisini aldım eczaneden, açıkcası iki ayrı dr inositol içeren hap önermişti güvendiğim bi eczacı var, bunu önerdi bunu aldım. içiyorum 8gündür falan da. pembe ve mavi de fark ne acaba? Pcos flaan yok bende sadece insilün direnci var
myangelson noble1 baya önerilen bir ilac sanırım. Hiç bilmiyorum ki ne farkları var 🙃 bende pcos var insülin direnci de biraz yüksekti kilo falan verdim doktor matofin vermisti ilaç olarak
Tugba_turk46 myangelson hayır hamile değilim 2 senedir olmuyor o yüzden farklı folik asite başlamak istiyorum