37+4 haftaligiz 22 sine gün verdi doktor 2. Sezaryan olcam benimde hem heycan hem üzüntü var üzüntüm 1 buçuk yaşında oğlum var onu tek bırakacağım için üzgünüm sevincim bir oğlum daha olacagina
Yani kizlar yaşanan acı şeyler gelip geciyor evladimizi kucağımiza aldığımız zaman Dilerim tüm hamiş anneler sağlıcakla bebislerinizi kucaginiza alirsinir ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN…
🤲🤲🤲🤲🤲🤲