sryy Bizde 16 mayıs perşembeye gün aldık 39. Haftasında gelicek bebeğim. Benimde ilk dogumum ama mecburi sezaryen olacak cok geriyor beni hep normal istemiştim
sryy Minikcibim ayy günlerimiz aynı demekki bi gün arayla dogurcaz🤭🤭 pzt günü tarih vercez dedi de konusurken 39 oldugu gğn alırız dediydi uff cok heyecanlı diilmi
baab1 nursedaguney gaz sancısı oldu ama cok hafıf oldu eve cıkınca oldu benım. Evet tuvalet ıhtıyacı vs bıraz zorlayıcı ama ozman hoşaf vs bilmiyodum. Sımdı tedbirli gidicem ınsallah seftalı kayısı kompostu vs içmek lazım ama ınanın geçiyor hepsıııı asla büyütülmesi gerekmiyor🫣🫣
nursedaguney baab1 kayısıyı direkt yesem üzerine ılık su içsem olmaz mı acaba. Kayısı hoşafı bekleyince nasıl olur midem alır mı içmeye yemeye bilemedim
baab1 nursedaguney ben geçen yazdan şeftalileri kaynatıp kavanoza koydum. Konsantre olarak. Sizde oyle yapıp kayısıları gunu gelınce sulandırıp ıcebılırsınız bence tam meyve suyu gıbı oluyor 🫣 kayısı gaz yapıyomus dedıler ama bilemiyorum bende oyuzden garanti olsun diye şeftali alıcam yanıma 🫣🫣
Ezgikurt baab1 şeftali kabizlik yapar bende sezeryan oldum ilk dogumumu kayisi suyu kurtarmisti beni icine sari uzumde atilabilir ama seftali koymayin
Ezgikurt nursedaguney yok kendi kaynattigin kayisinin suyu hazirlarda katki maddesi oldugu icin cok etkili olmuyo
Minikcibim @sryy evde ne iş yapsam ya da yatsam mi gezsem mi herşeyi yapmak istiyorum doğuma gitmeden önce varya
sryy Minikcibim ben bugğn önce yattım sonra kalktım perde yıkaıdm ev temizleidm😅yarında dısarı cıkcam bu haftayı böyle bitircem off pzt de kontrole ayy