Gkygz nurhuma17 38+5de benimki de 3800 göründü kilodan dolayı çarşambaya sezaryen günü verdi. Salı günü tekrar kontrol edecek. Çok kararsız kaldım kilo problemi olmasa beklerdim. Siz ne yapacaksınız?
nurhuma17 Gkygz benimde 3800 görünce cuma günü sezeryan olabilir omuzlar sınır da dedi normal olsun dıye herseyı yaptım ama gelmiyor kanala da inmiyor doktor ne derse onu yapacağım çaresiz riske atmak istemiyorum
nurhuma17 MerVe39- yarın tam neye karar verirseniz yazar mısınız merak ediyorum Dr un görüşünü kaç lg olacağını çünkü sizinle aynıyız 🥹 tabi uygun görürseniz
MerVe39- nurhuma17 gittim doktora 40+1 im cuma gunu gel günü konusacaz dedi. Acilden baktilar bu sefer. Her defasinda farkli doktor farkli seyler söyluyorlar boşa gidip geliyorum oyle. Daha bir haftası varmiş
nurhuma17 MerVe39- Hay Allah Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🙏 inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 🤲