Bende 40 haftayı bitirmek üzereyim ama çok huzursuzum bebeğim kakasını yaparsa diye içim içimi yiyor doktorum normal diyor aslında ki normal doğum yanlısı bir doktor ama benim içim rahat değil salı kontrol günüm sezeryan olmak istediğimi soyliycem sizce yanlış kararmı veriyorum bana akıl verirmisiniz 🥹🤲