ZeyHus33 daha iyiyim antibiyotik kullandım bitti bir de magnezyum içiyorum o hafifletti kasılmalarım , pazartesi günü de tekrar gitmiştim doktora , önceki gördüğüm duruma göre daha iyi belli ki azalmış kasılmalarin dedi. Şuan bu şekilde devam ediyoruz