Kızlar dün kontrole gittim 26+6 haftalık bebiş. Ultrasondan baktı açılman var dedi rahim ağzı da kısalmış dedi. İdrarimda enfeksiyon vardı bir ay önce kasılma yapıyordu uromisin toz kullanmıştım , bir kaç gündür şikayetlerim tekrar arttı . Kasılmalar çoğalmıştı. Kasılma açılma yapmış dedi. Antibiyotikle yine toz ilaç yazdı. Birşey olur mu, böyle olup normal haftalara gelen var mı acaba. Moralimi bozmamaya çalışıyorum ama pek de iyi sayılmam. Korkuyorum biraz. Daha çok küçük