umudumhicbitmez13 Erzurumlianne vallah ben hicbişey yapmiyorum midem çok ekşiyor bu aralar bide çok ağırlaştım
sedanur4004 umudumhicbitmez13 aynı sayılır bnde gece 36+0 olacagım 27 mayısta sezeryan olacagm naspse
Sema0812 Erzurumlianne hurmaya başlamayı düşünüyorum ben yürüyüş yapıyordum ama serviks 14 mm’ye düşmüş doktor çok kısa dedi yürüyüşü bıraktım
sedanur4004 Sema0812 hayır 2. Doğumum olacak ilki zorunlu sezeryandı byda öyle normal doğum yapamıyorum