umudumhicbitmez13 bende ,36+0 im zor yuruyim öyle kilo almadım bebekte aşırı kilolu değil ama belimle kalcam çok kötü agriyo nts de hiç sancı yok acilmada yok bu sefer önceki hamileliklerimde 35 de Nisan’da gelmişti acilmada olmustu dün doğuma alınma ihtimalim vardı doktor pazartsi tekrar gel konturole dedi gelişim geriliği var ondan 3 günde bir sık sık konturole çağırıyor artık doğsun istiyorum