Nergizgokce Biz 30+3 olduk aynı haftada olanlar nasıl gidiyor? Doğuma az bir zamanimiz kaldı hayırlısıyla sona yaklaşıyoruz.. Çok heyecanlıı 🥹🤗
Zuleyhadere25 Nergizgokce 32+0 haftalıgız bizde 2. Gebelik şuan oğlumu ayagımda sallıyom sen nie uyanıksın..
-Pinar96- 32+1 iz dün kontrolümüz vardı her şey yolunda sağlıkla ilerliyoruz sadece kafa yapımız biraz büyük çıktı yani 33 haftalık gibi normal istiyordum sanırım kararımı değiştireceğim sezeryan olma noktasında
Ayka123 Merhaba karın kaç haftadan sonra belli olur? 25 civarı haftalarda gizletmek olurmu? Sınavım var da. Merak etdim
Eme2 Ayka123 merhaba yapıya göre değişiyor galiba benimki 25 haftaya kadar belli olmuyordu zaten hep bol giyiniyordum
Aykizim22 30+ 4 üm arada bi sancı vuruyor gibi oluyor ama geceleri rahat uyuyamıyorum o kadar acaba hamile yastığı alsaydım işe yararmıydı diyorum 🥲
Nergizgokce Aykizim22 valla bazen bacaklarim agriyo belimle birlikte ama kramp değil o belli bildiğin agriyo biraz uzatiyorum geciyor uyuyaksliyorum sonra
Nur8948 Aykizim22 kesinlikle işe yarıyor 💞🤭 33+3ten bildiriyorum 6.ayda falan başladım sayesinde ancak rahat uyuyabiliyorum 🥰
elifdiyorkii Nergizgokce 30+6 karmakarışık hissediyorum bir an önce doğursam diyorum sonra bi düşünüyorum nasıl olacak diye değişik duygular🥹🥹
Esra1999 Fatma_yzts Nergizgokce merhaba arkadaşlar bende 6mayısta tahlil verdim beta hgc 152.09 di 9 Mayıs ta tekrar kan verdim beta hgc 593 çıktı Sizce değerler nasıl iyimi yarın 5 haftalık oluyoruz