Merhaba canım:)
Benim 4.çocukta nişanim 1 hafta önceden azar azar gelmeye başladı.
1 haftadan sonra yoğun kanlı bı sekilde geldi.
Gece geldiği için ağrım olmadığı için uyudum
Sabah uyandigimda ağrılar başladı.
Öğlen hastaneye gittim.
Bebek yukarda dediler 6cm açıklık vardı.
Suni sancı verdiler 1buçuk saatte doğum oldu.
Sende iyi dinlen,8 çiz sürekli evin içinde.
Sancılar düzene girdiği zaman git canım hastaneye:)