Zseda evet fakat benim ilk hamileliğimde benimde kanamam vardı parça düşürüyordum özel hast bir doktora gidiyordum onada söyledim hocam alttan bakılsa daha iyi olmazmı görülmesi falan o da kanaman var alttan bakamayız riskli gebeliklerde demişti sonra devlette yatışım oldu onlar hep alttan muayene ettiler ne bileyim canım her doktorun muayene etme şekli de farklı 🤷♀️🤷♀️