Kızlar dün kan testinde hamile olduğumu öğrendim 4 haftalık çıktı değere göre fakat ilk doğumumda çok sıkıntılar yaşadım bebeğimi kaybettim. Eşim ve bende doğl olarak çok tedirginiz bu sefer yarın randevu aldım kadın doğuma merak ettiğim şeyleri sormak için gideceğim. Sizce alttan muayene yapar mı? Çünkğ henüz kese ve kalp atışı gözükmeyecek duyulmayacak ben sadece danışmak için gidiyorum aslında önlem olarak