Whitecolour
Evlendikten sonra çocuk istiyordum ancak 6 7 ay denedikten sonra bir şeylerin ters gittiğini düşündüm ve doktora gittim. Gittiğim doktor pcos olduğumu , her iki tüpümün kapalı olduğunu ve rahim filmi çekmemiz gerektiğini söyledi. Rahim filminde bir tüpüm açılırken diğeri kapalı kaldı, açılmadı.
3 ay klomen tedavisi gördüm ve tedavi sonucunda hamile kaldım ancak bebeğim gelişmediği için 3 aylıkken kaybettim.
Aşağı yukarı kürtajın üzerinden 1 yıl geçtikten sonra farklı bir doktora gittim. Tekrar rahim filmi çekildi ve tekrar bir tüp kapalı denildi. 6 ay tedavi gördüm en son aşılama oldu fakat hamile kalamadım. Gittiğim doktor tüp bebek sizin için en iyisi olacak, normal yolla zor görünüyor boşuna hormon takviyesi alıyorsunuz dedi. 1 ay eşimle düşündük ve tüp bebeğe karar verdik.
İlk kızım tüp bebek ile oldu. Kızım 2.5 yaşına gelene kadar çocuk düşünmüyordum. Tek korunmasız ilişki ile hamile kaldım. Şuan 4. Ayımdayım ☺️
Biraz uzun ve detaylı oldu ama belki benim gibi olanlar için yardımcı olur yazım.