Onerbaby Defne2218 ben ilk ilişkide hamile kaldım.55 cıktı beta ama ortalama 2 haftayı geçince.2 kez erken test yaptım negatif cıktı
Ylzsvnk Defne2218 ben tek ilişki ile hamile kaldım kuzum son ana kadar negatif idi günüm 1 gün gecikti teste silik gördüm kam verdim 4.02 çıktı negatif bir gün sonra verdim 8,63
Sinemb1406 Defne2218 ben tek seferde ilişki yaşadım eşimle hamile kaldım şuan 4. Ayıma giriyorum. Adetime 20 gün kala ilişki olmuştu. Adetime 5 gün kala da erken gebelik testi ile hamile olduğumu öğrendim. Ertesi gün kan verdiğimde 564 ile öğrendim 1 hafta sonra 9490 olmuştu. Ayına girecek bir de kızım var. Kızıma tüp bebekle hamile kalmıştım. Rabbim normal yolla hamile kalmamı nasip etti. Allah herkesin gönlüne göre nasip etsin inşallah 🙏
_-7_- Sanırım bızım o şekilde oldu ılıskıden 11 gün sonra kan verdim gecıkmem vs yoktu ama değer 2 çıkmıştı 30 gün sonra tam adetımın başlayacağı gün verdim 483 çıktı tabi bu süreçten önce belırtılerım de oldu fazla yemeye falan başlamıştım
Sumeyra94 _-7_- Merhaba bende adetten 5 gün önce kan verdim son 10 gündür fazlaca bel ve kasık ağrım vardı beta 2 çıktı 🙄 yarın adet günüm ağrılarım fazlasıyla devam ediyor daha önce hiç böyle olmadım …
Cnsgumus Bende tek ilişkiyle ilaçla hamile kaldım beta iki günde iki katı artması gerekirken benim 65-87-102 şeklinde artıyo yarın tekrar kan vereceğim korkuyorum
incimm-2807 Cnsgumus Üzmek istemem ama benimde bu şekilde oldu geçen hafta kimyasal gebelikten düşük yaşadım. Umarım sende yaşamazsın gönlünce olur herşey. Ama üzülmemek adına yine de herseye hazırlıklı ol 🙏
Cnsgumus Defne2218 ertesi gün hapıyla hamile kaldım canım ben adetim 4 gün gecikti öylelikle evde test yaptım ortalama 25 gün sonra kan verdim
Defne2218 Onerbaby testleri ilk kaç gün sonra yapmıştın cann negatif çıkan birde tek ilişki denemesi cinsiyet içinmiydi
_-7_- Kubrakubra121 benim artmıştı adetımın başlayacağı gün eğer belırtınız varsa adetınızı bekleyıp test yapın zaten ınanın kendını belli ediyor
incimm-2807 Cnsgumus Aynen öyle ikinci kaybım bu. İlkinde kürtaj olmuştum bu hafta normalde doğum olması gerekti. Dedim Allah gönderdi ilaç niyetine bu da düşük işte. Rabbim herşeyin hayırlısını versin insanın gerçekten elinden birşey gelmiyor. Rabbim kucaklarımızı doldursun tez zamanda 🙏
Ylzsvnk Defne2218 yok kuzum zaten 4 ay önce kürtaj oldum dış gebelikten ben sağ tüp aşındı korunmuyordum iş dolayısı ile tek ilişki oldu onda da tutmuş betam 2 gün önce 8,63 idi bugün 26,1 oldu
Mzzz Defne2218 cinsiyeti biz nasıl ayarlayalim canım o zaman herkesin 1 kızı 1 oğlu olurdu rabbim sana bir kadar yazmış takla atsan bu değişmez