Alyadefne KediAnnesi321 ilk gebeliğimde çok çok ödemim vardı bebeğim de kilosu iyi diye 37 de sezeryan oldum genel olmuştum şimdi birisi genel deyince korkudan ölüp diriliyorum Allahın izniyle spinal istiyorum şimdi bakalım
Prensiminannesiyim Alyadefne spinal sonrası ben kahve içmedim çok baş ve boyun ağrım oldu gerekirse kahve makinesi götürün sütsüz şekersiz türk kahvesi için bol bol artık o kadar korkunç bi ağrıydı ki herkese söylüyorum artık ben çektim siz çekmeyn lütfen bol bol kahve için vee çok su için 😘🙏🏻 bide ameliyat sırasında boynunuzu hareket ettirmeyin bana çok hareket ettirdin ondan boynun ağrıdı dediler ne kadar doğru bilemedim
KediAnnesi321 Merve171214 Bbuse12 Sevcan62 Kardy nrdn45 Planlı mı hepinizinnn 😇 aslında merak ettiğim bi sıkıntı olmadığında kaça kadar bekledikleri. Benim de planlı sezaryen olacak yani kendi isteğimle ama henüz tarih konuşmadık. O yüzden merak ediyorum kaç gibi yapıyolar diye
Alyadefne Smeyyye uyanırken ben çok zor uyandım direkt gözümü büyük bir acı ve yanmayla açtım ağrı kesici vurdular ama etkisini gösterene kadar çok canım yandı
Drysf_bjk Benim de ilki 37 haftalık tansiyon yüksekliğinden dolayı, 2.side 39da genel anestezi altında oldu ve çok rahattım hiç ağrım sızım olmadı Allah’a şükür, 3.de bilmiyorum daha erken hayırlısı artık ne zaman olursa 😊
BabyAta Miray-mom grip olmuştum çok fazla öksürüyordum ve bebek 30. Haftadan beri baş asaği duruyordu öksürükte sancıları tetikledi erken doğuma sebep oldu 😢
EceAydn KediAnnesi321 ilk gebeliğim 37+6 da idi. Şimdi 2.ye hamileyim. Bazı sorunlardan dolayı haftaya sezeryanım var. 36+5 oluyorum o gün. İnşallah bir sorun yaşamadan kucağıma alırım 🤲
perihankrkya KediAnnesi321 ilk gebeliğimde 36.haftamda oldum sabirsiz paşam dayanamadi. İkinciyi 38 de alir gibime geliyor bakalm doguma son bir iki ay kala belli olur ☺️
Csmbu ZeynepDuru17 benimde bugündü kontrolüm hatta nst de bir kaç düzenli sancımda çıktı biz yine tetikte olalım cumartesi yine nst ye gel dedi doktorum belki perşembe gününü beklemeyebilir dedi 😬 biraz gerginlikte oluştu açıkçası 😅