kızlar ben geçen ay 16 Nisan’da adet oldum ve benim adetim her ay birkaç gün mesela geçen ay ki tarihten 4 gun önce 5 gün gibi bu sekılde o tarıhten erken oluyorum. Gebelıgı cok istıyorum. Ama adetim gecikti demek ıcın 16 Mayıs ı mi illa beklemem gerekir onu anlamıyorum vallahi ya bu sabah erken gebelık testi yaptım baya silik çıktı ikinci çizgi ve sadece pembe azıcık akıntı geldi cok karısık ısler