Yesimtknr Gizemzumra ben de bu gün oldum anlık olarak ister istemez bir acı oluyor sonrasında çok tatlı bir acı devam etti ama dayanılmayacak gibi değil ve kişiden kişiye değişiyor kendinizi kasmayın yeter
_handan91_ izmirlibiranne Ayni durumdayim 36+ 3 bebek 3250g iri dedi. Sezeryanda olmak istemiyorum. Son haftalari artik beslenmeme daha cok dikkat etmem lazim, ki cok yiyen biri degilim. En kötü 39 hafta da suni sanci yapilcak 🤷🏻♀️
Rgmss izmirlibiranne doktorunuz dogum seklıyle ılgılı bır sey soyledı mı acaba, iri bebek olusundan dolayıı
izmirlibiranne Rgmss evet sezeryan öneriyor ancak gelişimine bakacak yine de eğer son haftalarda o kadar da kilo almazsa belki de normal doğurursun dedi çünkü gebelik şekerim yok tamamen genetik olarak baba da bende iri olduğumuz için çocuk da iri.
Dryfrmzz25 Gizemzumra 36+5 37 haftamız dolmak üzere normal doğum görünüyor o yüzden ne tarihi belli ne başka bişey 🥲 bazen kasılma ağrı oluyor nstde de sancı çıktı ama yeterli değil dedi doktor bakalım oğlum ne zaman gelecek Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin