Gizemzumra 37+4 olduk bugün yarın doktor kontrolüm var bakalım bu sefer ne diyecek. bizimki gelmek bilmiyor doktor 26 mayıs dedi tarih olarak tabi arada bir belim kasıklarım ağrıyor ama dogum sancısı gibi degil. Siz neler yapıyorsunuz aynı durumda olupta bekleyen var mı
Leyla-72 Gizemzumra 37+6 olduk bugün. İkinci sezaryen olacağım için 15 Mayıs’a gün verdi ve o günden 38+5 olacağım. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🍀💕❤😍
Filiz-kkn04 Gizemzumra 37+3 üz 17 mayısa günümüzü aldık Benim bacaklarım çok ağrıyor artık taşıyamıyorum kendimi
Nisadogruy Gizemzumra valla hiç bı ağrı yaşamıyorum nst de çıktı sadece, çatı muayenem oldu bugün bel ve kasık ağrım var sadece
izmirlibiranne 36+6 dayız. Bebek 3500 gr 52 cm, iri bebek diyor doktor hiç bir doğum belirtim de yok. Normal mi olsa sezeryan mi hiç emin değilim vallahi ne yapacağımı bilmiyorum.
_handan91_ izmirlibiranne Ayni durumdayim 36+ 3 bebek 3250g iri dedi. Sezeryanda olmak istemiyorum. Son haftalari artik beslenmeme daha cok dikkat etmem lazim, ki cok yiyen biri degilim. En kötü 39 hafta da suni sanci yapilcak 🤷🏻♀️
Rgmss izmirlibiranne doktorunuz dogum seklıyle ılgılı bır sey soyledı mı acaba, iri bebek olusundan dolayıı
Yesimtknr Gizemzumra bu gün tam 37 haftalık olduk kontrole gittim nts de baya sancim başlamış düzenli ama öyle dayanılmayacak bir ağrı değil tabi doğumda ne olur bilemiyorum gerçekten de regl ağrısı gibi anlık oluyor ama bir de bebek toplanınca da sancı çıktı 3200 dedi kilosu için ama normal mi bilmiyorum
Greenleaf Gizemzumra 37+2, dün doktorumuz normal doğum yapabilirsin dedi, normalde 29 Mayıs gözüküyor ama bakalım kızçem ne zaman gelecek, heyecanla bekliyoruz 🫶🏼
Yesimtknr Gizemzumra ben de bu gün oldum anlık olarak ister istemez bir acı oluyor sonrasında çok tatlı bir acı devam etti ama dayanılmayacak gibi değil ve kişiden kişiye değişiyor kendinizi kasmayın yeter