Sadeceanne2 ahsenka bu doğum parası dedikleri devlet tarafından çalışan annelere. Veriliyor 32. Haftaya kadar çalışıp. İzne ayrılınca Maaşı nasıl yaparlar açıkçası bilmiyorum