Akyuz_90 ben de 33 haftalık hamileyim, inşallah her şey yolunda devam ederse normal düşünüyorum. Lütfen o korkuya kaptırmayın kendinizi evet zor bu haftalar sancılı. Özellikle 33 ten sonra hamilelik daha farklı bir boyut alıyor, daha çok zorlanıyoruz. Ağrılar, sızılar dayanılması zor. Ama şöyle düşünün tüm canlılar doğurabiliyor biz de yapabiliriz. Allah bize bunu nasip ettiyse o gücü de vermiştir inşallah. En azından bu şekilde olumlu düşünün. Direk sezeryan olmak biraz bebeği şoka uğratmak gibi geliyor bana. önceden sezeryan düşünüyordum normalden korktuğun için. Ama o şoku bebeğe yaşatmak istemiyorum inşallah. Yani en azından sezeryan olacaksa bile kabuğunu kendisi kırmaya çalışsın istiyorum serçeler gibi. Bu bile farkettirebilir durumu. Bakalım bol yürüyüş bol merdiven Çıkma derken inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻