Bana da 11+6 da kıza benziyor dedi ikili tarama testini göstermeye gittiğim de yine baktı hala bi çıkıntı yok hala aynı dedi ana ben fetal dna testi yaptırdım cumartesi sonuçta kesinlesecek inşallah tabi önemli olan sağlıklı olmaları ama insan ona göre kıyafet bakmak istiyor 😁