Aslında günlük rütin gibi düşünün sabah kalktığınızda günaydın diyip ara ara sevildiğini söyleyip sevmek içinden geçen duyguları sesli bi şekilde söylemek gece yatmadan önce biraz konuşup iyi geceler demek gibi .. tabi gün içinde içinizden geldiğince konuşun o sizi duyuyo 🥰arkadaşında az önce dediği gibi kuranı Kerim ve dinlendirici müzikler dinletilebilir 🙏