Ebr_3534 Gnll35 doğrudur bende normalde 80 tl muayene ücreti ödüyorum ama doktorum sağolsun 10 gün içinde tekrar randevu veriyor öyle olunca 10 gün içinde tekrar ücret alınmıyor muayene için ayın 8 inde gittiğimde sadece 60 tl vericem tarama testi ücreti. Ayrıca doktorumdan da çok memnunum çok ilgili
Ebr_3534 Selindikci35 bende ilk öyle düşünmüştüm hatta ilk ege ünivde başladım daha sonraları som zamanlarımda özele giderim diye düşündüm birde devlet hastanesinde mutlaka dosyan olsun dediler bana acil durumlar için ama hiç memnun kalamadım birde kanamam olunca direk özele gittim iyi ki de meltem adalıoğluna gitmişim 🙏🏻
Demetgky Ben buca kadin doğumda yaptırdım cuma günü hariç sabah 6 da orda olmam lazim randevu yom çünkü perinatolojiye sıra veriyolar ama günlük 15 kişi aliyo o yüzden erken gitmen lazm. Sonra doktor ultrasonla bakıyo kan veriyon 15 gün sonra aliyon sonucu
Mayasey Selindikci35 aysel hanımı bana da çok övdüler. Ama randevu alamadım Bi türlü. Ona da erken davran,ileri tarihe veriyorlar. Çiğdem kukul a gittim bir süre o da çok tatlı Bi doktor. Tecrübesini vs bilmiyorum ama baya ilgilenmişti benimle
Gnll35 Mayasey randevuyu ben 15 gün önceden alıyorum. Yoksa zor randevu bulmak bir de randevu aldığın saatte giremiyorsun ben her gittiğimde en az bir saat bekliyorum.
Mayasey Gnll35 ben bir ara aradım. 1 ay sonraya randevu vereceklerdi vazgeçtim. Bi türlü denk getiremedim aysel hanımı. Şimdi kuşadasına gidiyorum, bize daha yakın
Yavuzaysenur Aysel hanım için sabah 7 ile 9 arası randevu veriyorlar o gün muayene olabılırsın ben hep muayenesiz gidiyoruz öyle alıyorm
Gnll35 Mayasey ben 15 gün önceden alıyorum randevu ama istediğiniz saatte denk gelmiyor ama Aysel hanım olunca bekleniyor