Selindikci35 Kizlar devlet hastanesinde 2'li tarama nasil yapiliyor yaptiran var mi? Kadin dogumdan randevu alioruz ve gittigimizde o gun bakilio mu?normalde ozele gidiorum ama bu sefer devlete gidebilirim
Gnll35 Selindikci35 ben Yeşilyurt devlette yaptırdım. Normal muayenede bakıyor kan istiyor 10 gün sonra çıkıyor sonuç.
Selindikci35 Gnll35 randevu alip direk gitsem bakar yani..peki hangi doktordu sizinki memnun musunuz?
Gnll35 Selindikci35 evet canım direk bakıyor ben o hastanede sadece Doç Dr Aykut Özcan'ı öneriyorum çok sıcak kanlı bir doktor ve sorulara güzel yanıt veriyor.
Selindikci35 Gnll35 11+3 olduk canim..Insallah dedigin doktora randevu bulabilirim malum devlet biraz yogun oluyor🤗
Gnll35 Selindikci35 maşallah canım. Bulabilirsin inşallah. Gerçi orada Selda uysal hariç hepsi iyi doktor.
Selindikci35 Gnll35 aykut bey dolu canim..baska doktora bakayim..aaa oyle mi tamam o kadin doktora bakmiim hic
Selindikci35 Gnll35 su tarama testleri pahali oluo diye devlette yaptirayim dedim sonra karatasa gecicem..aysel hanimi cok ovduler
Gnll35 Selindikci35 tühh keşke olsaydı. özel doktorum bile bu kadar detaylı bebegimi anlatmadi bana birgün denk gelir inşallah.
Ebr_3534 Selindikci35 aslında çok pahalı değil ben ata sağlık hastanesine gidiyorum 8 ocak için randevu aldım 2 li test için 60 tl ücreti eğer devlet memuru iseniz siz yada eşiniz %20 yada sendikaya bağlıysa eşiniz %10 indirimli faydalanıyorsunuz.
Mayasey Selindikci35 aysel hanımı bana da çok övdüler. Ama randevu alamadım Bi türlü. Ona da erken davran,ileri tarihe veriyorlar. Çiğdem kukul a gittim bir süre o da çok tatlı Bi doktor. Tecrübesini vs bilmiyorum ama baya ilgilenmişti benimle
Gnll35 Selindikci35 ben Aysel hanıma gidiyorum. Mutlaka başla Aysel hanıma bende ikili teste o kadar para vermek istemedim yani
Selindikci35 Ebr_3534 dediginiz yer uygunmus evet..Esim ozelde calisio.Bnde calismiyorum maalesef..En azindan testleri devlette yaptirayim dedim
Ebr_3534 Gnll35 doğrudur bende normalde 80 tl muayene ücreti ödüyorum ama doktorum sağolsun 10 gün içinde tekrar randevu veriyor öyle olunca 10 gün içinde tekrar ücret alınmıyor muayene için ayın 8 inde gittiğimde sadece 60 tl vericem tarama testi ücreti. Ayrıca doktorumdan da çok memnunum çok ilgili
Ebr_3534 Selindikci35 bende ilk öyle düşünmüştüm hatta ilk ege ünivde başladım daha sonraları som zamanlarımda özele giderim diye düşündüm birde devlet hastanesinde mutlaka dosyan olsun dediler bana acil durumlar için ama hiç memnun kalamadım birde kanamam olunca direk özele gittim iyi ki de meltem adalıoğluna gitmişim 🙏🏻