Hafsa02 Zeyyno_ Adıyamani biliyorum küçük şehir bir de Suriyelilerin çok fazla olduğu bir şehir düşünün. Bnde antepdeym inanın Adıyaman’ın devlet hastanesi özel gibi
B_u_s_ra Ben devleti önermem özele gidiyorum serklaj oldum bebek yoğun bakımı olmadığı için doktorum devlete sevk etmişti ebeler ayrı hemşireler ayrı 10 gün geçmek bilmedi böyle kötü muamele olamaz doktorlarda adam akıllı bir şey söylemiyor
ezgiunal Lina_alya_aras Of okurken içim çekildi resmen ne sabırlı güçlü bir kadınmış ablanız Rabbim sağlıkla büyütsün evlatlarını annelik ne kutsal bişey 🥹💓 doğru valla alıyorlar ama en azından karşılığını alıyorsun sağlıkla gelsin✨
Lina_alya_aras ezgiunal evet canım aynen Allah’ım tüm annelerin bizlerinde kucağını boş koymasın evlatlarımıza sağ salim kavuşalim 😘