Merhabalar benim ablam ilk çocuğu devlette olmuştu mahf etmişlerdi ablamı kaç ay kendine gelemedi normal diye aldılar sezeryanla çıktı hem alttan hem üstten dikişleri oldu ikincide sezeryan başka devlet hastanesinde oldu devlet tamamen narkoz verip bayıltıyor onda saatlerce kendine gelemedi narkozu çok zor attı ama üçüncü özel de oldu ablam odaya gülerek geldi ve çok rahattı bebeği de giydirip herşeyini yapıp verdiler ama ilk bebekde ben vardım bebeği kanlı bir şekilde bir bezin içine sarıp verdiler çok ilgisizller eşim beni göndermiyor devlete göndermez de kolay kolay özele gidiyorum para alıyorlarsada hakkını misliyle veriyorlar ❤️