Pazartesi çektirdim ben anestezili işlem 5 dk falan sürmüş serum takıp yolluyorlar benim tüpler açıkmış zorlama olmadığı için kanamam falan olmadı hafif çok minik kasık ağrısı oluyor bir saat içinde geçiyor tek sorun çok sık idrara çıkma ve gaz sorunu oldu bende doktor 3 ay için hamileliği kolaylaştırır 3 ay sık sık deneyin dedi bakalım ben öncesinde doğum kontrol hapı kullanıyordum bebeğe karar verdik inşallah hamile kalırım