Kızlar merhaba. Ben yarın hsg çektireceğim. İlk defa çektireceğim için tecrübeli olanlar bana tavsiyede bulunmak isteyen falan olursa , tavsiyelere açığım :)
Korku başladı yavaştan, biliyorum anestezide hissedilmiyor diyorlar ama insan bilmediğinden korkuyor.
Hsg çektirip faydasını gören var mı cidden?
Hamileliğe faydası var mı? Adet sancısını geçiren bişey mi?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız belki biraz rahatlarım 😊