Sedbng Kızlar 3 hafta arayla karnımın fotosu. Karnım yusyuvarlaktı. Bugün aşağı düştü gibi geldi. Böyle mi oluyo karnın düşmesi. 35+4üm 🩵
hilalldal Sedbng maşallah ne güzelsiniz sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰 erkek göbeği mi bu öyle derler ya😂🫶🏻
Sedbng yagmurrrra ama hiç sancım falan olmadı. Ara sıra Kasılma oluyo sadece sağda ya da solda toplanıyo bebek
Sedbng sakinanneee3 belki de. Nasıl anlayacağım ya kanala girdiğini. Doktor randevuma 1 hafta var. Salı günü
Aytlkya Aynı haftadayız bende 35+3 üm benim karnımda yaklşaık 10 gündür aşagıda gibi ama önemli olan kanala girip girmemesi pozisyon da değişmiş olabilir bilemiyoruz cinsiyet erkek mi
Sedbng Aytlkya anladım canım. Ben karnımın şeklinin değiştiğini bugün farkettim baya bi heyecanlandım 😀😀 evet benim bebeğim erkek 🙃 sizin?
Aytlkya Sedbng bizimkisi kız sanırım bu çizgi de erkek bebekte oluyo bende çizgi yok benim karnım yayık bide 😅😅
Sedbng Aytlkya vallahi olabilir 5. Aydan beri bu çizgi benimle 😀 ama seviyorum bu çizgiyi. Tam erkek bebek hurafelerine uyuyor zaten herşeyiyle. 🙃 doğum şekliniz tarih vs belli oldu mu sizin?
Alyami Aytlkya aynı şekilde oğlumda çizgi oldu ama şuan kızıma hamileyim 36 haftalık çizgi yok ve karnım top gibi 😃
GizemSevilir Sedbng göbeğinle göğüsünün arasına 4 parmağını koy eğer 4 parmak boşluk varsa 2 3 güne geliyo derler yaşlılarımız 😂😂 gerçek mi hurafe mi bilemem tabi 🤗
GizemSevilir Zeynooooooo hahahah 😂 tabikide bilimsel bsey değil ama bazı insanlar doğru dior bazıları değil bende bilmiyorum benimde göbüş büyüsün bende deniyeceğim bakalım tutucak mı 😂😂
GizemSevilir Sedbng sizin daha var demekki korkmayın hahahah bilimsel bsey değil tabiki orasını allah bilir 🤗
Sedbng Aytlkya doktorum daha bişi demedi salı günü çatı muayenesi yapcak o zaman söyler heralde. Ama sezaryen istiyorum bende normal doğumdan korkuyorum çok 🙃🙃
Sedbng FATMA0334 @Aytlkya eğer çıkarsa göbeğe kadar kız bebeğe işaretmiş. Benim gibi boydan boya varsa da erkek bebekmiş. Bana öyle demişlerdi 😄