Semaa00nur ilk gebeliğim baya erken hissetmeye başladım 15 falan seyrime gibi hissediyordum ama sadece kendim 18 de hareketleri hafif netleşmeye başladı 19 da eşim hissetti şuan 20 sonlarınızdayız ben net hissediyorum hergün ama eşim elini koyduğunda bazen haretini durduruyor 😂bide hergün aynı şekilde olmuyor bazen çok hareketli bazen sakin