Semaa00nur eşimi darlıyorum tabiki gel azcik elini koy bekle diye. Yoksa o dokunup aaa hareket etmiyo diyip gidiyodu. 22+0 da feribotla detayli ultrasondan dönüyorduk. Bebegim cok hareket etmeye basladi. Eşim de yanımda oturuyordu hemen zorla elini koydurup beklettim 1 kere guclu vurdu. Hisseti o da. 23+2 olduk bir kere de dün cilek yedikten sonra hissetti. Simdilik sadece 2 kere