cananalacam 😊 bana kendisi vermişti ilk muayenede. Çekineceğiniz bir şey yok öyle düşünmeyin, ama şu konuda haklısınız ben de hocam tel numaranızı verir misiniz diyemezdim 😂 bence şöyle söyleyin konuyu, hocam acil bir şey olduğunda, aklıma bir şey takıldığında size nasıl ulaşalım diyin, bazen çünkü doktorlar şahsi numarasini değil de asistanının nosunu veriyor, asistan iletiyor hocaya.