ezooezz Zseda betası düşük olduğu halde kese gören birçok insan var burada yazıyorlar onlara binaen söyledim. 5.haftada keseyi gördük biz. 786 gibi bir şeydi o zamanki değerim.
Minnos_23 Merhaba çarşamba günü beta 835 çıkmıştı bugün 2151 çıktı 4+6 hafta olarak görünüyorum ama ultrasonda henüz göremedik. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Normal midir sizce ?
ezooezz Minnos_23 haftanız çok yeni görememeniz normal. 5+3 de keseyi gördük 9 gün sonra da bebeği ve kalp atışını duyduk. Yalnız vajinal muayenede gördük, duyduk gaz birikmesinden ötürü ultrasonda görünmedi çünkü 😅
ezooezz Minnos_23 ilk zamanlar çok yoğundu gaz ve şişkinlik 9-10 haftadan sonra azaldı şu an yine var 16+5 oldu. Görmek gerektiği için vajinal baktı bir sorun da yaşamadım çok şükür. Stres yapmayın hiç inşallah görürsünüz kendini de sesini de duyarsınız. Sağlıkla gelsin 🙏
FatmaB_ -Buse35 dün gittik keseyi bebeği göremedi. Geç döllenme olmuş. 4 haftalık muhtemelen dedi. Yeri belliymiş. Sağ taraftan hamile kalmışım