FatmaB_ Kızlar adet tarihime göre şuan 6+1 haftalığım. Dün betam 179 çıktı. Büyük ihtimalle geç döllenme diye düşünüyorum çünkü geçen Salı kan verdiğimde çıkmamıştı. Doktorum perşembe kan ver cuma gel dedi. Sağlıklı artış için kaç olmalı beta ve keseyi görebilir miyiz?
Dileeekk FatmaB_ geç döllenmeyse zaten 6+1 değildir benimde adet tarihim aşırı karışık düzensiz adet tarihime göre ultrosanda tam bir hafta geride çıktı hafta doktor geç döllenme dedi şuan 8+3 olması gerekirken 7+3 haftalığız
beautifulgirl FatmaB_ 6+2 bende bugün gittim bebek yoktu kese oluşmuştu haftaya gideceğim . Betamda en son cuma günü 4800dü
Ella06 Beta 2884 de sata göre 5 haftalık ultrasona göre 4 hafta 1 günlüktü alttan muayene ile kese görünmüştü
ezooezz Betanın 2 günde 2 kat artması sağlıklı. Ama beta değerine göre kese görmek diye bir şey yok. Beta değeri değişkenlik gösterir . Son regl tarihinizden itibaren 6+1 dediniz kese görünür bu haftada normalde. Kalp atışı için de 7.-8. haftayı beklemeniz gerekir diye biliyorum.
Ella06 ezooezz ezooezz beta 179 ile kese görünmez daha çok yeni bir gebelik olur o değerde. Bayanın son adet tarihine göre 6+1 gebeliği olabilir fakat beta değeri çok yeni bir gebelik olduğunu gösterir
Ella06 FatmaB_ evet ama istemezsen Baktırmazsın . Karından görünene kadar beklersin. Ben ilaç kullandığım için ne kadar erken görebilirsem benim için o kadar iyiydi
Ella06 FatmaB_ yani ayıp olacak ama birlikteliğinizde acı yaşamıyorsanız muayene sırasındada acınız olacağını düşünmüyorum😅
ezooezz Zseda betası düşük olduğu halde kese gören birçok insan var burada yazıyorlar onlara binaen söyledim. 5.haftada keseyi gördük biz. 786 gibi bir şeydi o zamanki değerim.
sacmalamakizim FatmaB_ Bende 6+2 haftalığım hiç kan vermedim, test yaptım pozitif çikti direkt doktora gidip keseyi gördüm, ultrasonda 5+6 ile uyumlu çikti dün, ya usgden ya da döllenmeden sanırım, ama sizinki muhtemelen geç döllenme hayırlı olsun. 😊